< !DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
Uvijek pod znakom luksuznog, biljnog uzorka u sredistu tropskog ugodjaja, Raf Simons je ostvario neobican pokus predstavljanja branda “Dior”- u prirodnom obliku. Anverski designer je doveo svoje, jako sofisticirano i pomalo divlje pleme, pokazati nove koncepte poput “Prelaska” koji cine ekspoatorice s oznakama i natpisima, “Pretvaranja” sa modelima cije oprave podsjecaju na svjetiljke, lopte ili su sasvim plisirane pa preuzimaju “Diorovu” mastovitu stvarnost, koju prenose drugdje. Treci koncept nazvan “Prijevoz” napusta dobro poznatu bastinu marke, pricajuci osobnu historiju novog kreatora, u kuci “Dior”!
Haljine su skrojene pout broja osam, a njihovi drapirani dijelovi se krizaju, dok gornji dijelovi nazvani “pokrivaci srca”, zahvaljujuci vunenim dodacima djeluju reljefno, u ruzicastim i ekstraavagantnim, plavim nijansama. Druge posjeduju svilene prsluke, neobicnih, asimetricnih bretela s ukosenim pliseom sto uokviruje tijelo. Ogrlice su sastavljene od jako dobro slozenih, mikro peril, sto se klizu po vratu…
Biljna smorta se odjednom prekinula zbog dugotrajnog zavrsetka koji je ujedinio proslost, sadasnjost i buducnost, slavnog labela. Manekenke su nosile cuvene kaputice, nazvane “jacquard”, od srebrenog lamea, pokrivenog cvjetovima u kojima se nalaze svi oblici naslijedstva Christiana Diora, koje je na znanstven nacin preuzeo Raf Simons. Cuveni Belgijanac je uspjesno ostvario svoj ponovni susret sa visokom modom, u verziji “Prêt-à-porter” sa dodatim “total lookom” u nijansama crne boje i zacudo, jako zasvjetljavajucim obrisima.
Simonsova prijelazna kolekcija, pokazala svu poletnost ovog potvrdjenog maestra lijepog oblacenja ali i nastojanje da cuvenom brandu, pokloni- osobnu notu!
Brand “Chanel” je po vec ustaljenoj navici pokazao smotru mode u pariskoj velikoj Palaci, u teatru razrusenom bombama, posebno “sagradjenim” za Fashion Week. U dekoru sto nalici na holywoodsku produkciju, od nedavno 80 godisnji Lagarfeld je predstavio modernisticki prijedlog visoke tehnologije, prefinjenog zavodjenja i inventivnosti. creator je znalacki povezao stari svijet s izgledima sutrasnjice. Ako fuuristicki dekor podsjeca na Dubai ili Singapur, rusevina amfiteatra napravljena od polystyrena nalici Havani ili Hanoiu.
Mlade djevojke u predivnim mini suknjama i vestama sa mnostvom dugmica , podignutih ramena i sirokih pojaseva postavljenih visoko na bokovima kao u peplum pa svi ti detalji cine siluetu novom i inovirajucom. Stilist je dodao i jako atraktivne “stocking boots”, duge cizme od jelenje koze sto otkrivaju linije dugih i vitih nogu. Publika je pozdravljala lijepo uradjene tunike i vecernje oprave u 3D, znanstvenih arhitektura razlicitih traka u sivim nijansama sto stvaraju impresije dubine.
Osim besprijekorne i mastovite odjece, kuca “Chanel’ zadivljuje izborom frizura a poznato je da je marka i laboratorij ljepote : Karl Lagarfeld poznaje sve tajne najsuvremenijih nacina sminkanja i cesljanja.Sve manekenke su nosile visoke pundje, poput Grace Jones.
Smotra “Nine Ricci” koju je uradio umjetnicki director branda, Peter Cooping bila je u znaku Olivie Palermo i lezerno poremecena zbog vec cuvenog upada, clanica feministicke grupe “Femen” cije je sjediste u 18 okrugu Grada svjetlosti bilo i zapaljeno, radi anti islamskih sadrzaja, na Twitteru.
Medjutim, jako profesionalne manekenke su nastavile hodati podijem, ne osvrcuci se na polugole protestatorice, koje su clanovi osiguranja otpratili u vrt Tuileries, na sporedna vrata.
Olivia Palermo uz koju su bile Anna dello Russo, Miroslava Duma i Alexandra Golovanoff, tv prezentatorica za kanal Paris Premiere.
Cooping je u kolekciju unio providnost i biljne motive, graciozno spajajuci cistocu mnostv a bijelih odijevnih predmeta, drap ili boje slonovace.